Témák

alice csodaországban (1) állat (1) amerika (1) beteg (4) buddhizmus (1) drog (4) évforduló (1) film (2) finn (1) gomba (1) gray scale (1) haj (1) halál (1) help az életért (1) ital (1) jack black (2) japán (1) játék (1) kender (1) koffein (1) könyv (1) logikai (1) longcat (1) macska (3) magyar (2) manga (1) matematika (1) meleg (1) mese (1) német (2) orosz (2) rajz (1) reggae (1) séta (1) simon macskája (1) természet (1) vallás (1) videó (6) zene (9)

Hirdetés

Ha érdekelnek a frissítések...

Drogok: Tegnap kipróbáltam...

Herbert's World 2010.07.18. 11:19

Tegnap jövök haza, miután kiültünk dumálni és megváltani a világot két haverommal a Margitszigetere, tehát miközben hazafele tartok gondoltam még feldobom egy kicsit a napot. Ekkor még nem gondoltam rá, hogy mit is fogok venni vagy hasonló, de megláttam a polcon, és mondtam: ezt ki kell próbálni! Cocaine! Levettem egy dobozzal, és mentem a kasszához, fizettem, majd elindultam ténylegesen haza. A villamoson megnéztem jobban a dobozt: "Csípős-ízű", nah erre kiváncsi vagyok, gondoltam, és ittam egy jó nagy kortyot az italból, hááát...  a Tutti-frutti íz az megvan, de mellette ott van még az a nyelv és torok gyilkos csípős íz. Én alapból szeretem a csípőset, de ez az ízkombináció nekem már kicsit ütős volt. Aki szereti a nagyon extrém ízeketet annak szívből tudom ajánlani, de mások gondolják meg, mert nagyon XXX-tra.

Mielött elkezdesz felháborodni, eszedbe szeretném juttatni, hogy a koffein is egy drog, legális, és nagyon elterjedt, de ugyanakkor veszélyes is.

U.I.: Ígérem legközelebb valami érdekesebb témát hozok a sorozatba.

Címkék: koffein drog ital

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://herbert.blog.hu/api/trackback/id/tr612158494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása